25‏/6‏/2011 | By: a7md

If am gonna lose ya, am gonna lose ya now for good..




If am gonna lose ya, am gonna lose ya now for good..
أنا جربتها..
عندي هوس انه يكون القرار دايما بايدي، بكره الحالات اللي بضطر فيها أكون لعبه في ايد القدر يعمل اللي عايزه و انا ارضى .. حتى في علاقاتي .. مزيج من برج الأسد على دماغ صعيدي مغيرهاش تغير الثقافات!

في أي علاقه بتكون أقسى لحظاتها اللحظه اللي بتنهي فيها اللي كان، و بتبدا تكتب طريق جديد للنوستالجيا و عذاباتها، مش دايما بتكون واعي للمخاطر اللي انت مستنيها و بتفكر ألف مره ..
الأشد قسوه لما بكون أنا في أشد الحاجه لاستمرار العلاقه بأي شكل و عارف اني من غيرها هعاني، لكن بتضطر تقريبا لأسوأ شيء نبيل اتوجد اللي اسمه التضحيه..

وسط عذاباتي الكتيره في لحظات شيفونيه بتوقع ان الحياه هتعزيني على نبلي، و يمكن يمكن يعني تكافئني .. يمكن بسبب اني عارف حجم التضحيه فمتوقع أي تعزيه تخفف حجمها..

I don’t need a better thing, I’d settle for less
أنا طموحي مش صغير كده، و لا بحب أبقى كده..
بس بيحصلك من كتر التعود انك لو طلبت الكتير بتاخد اقل حاجه ممكنه و كتير مبتاخدش هيخليك تتعود تبقى كده.. أحيانا بحس اني بعمل كده عشان اغري الحياه تبتسم فأبتسم فتضحك فضحك انا..

I just have to wander through this world Alone.
تعايش..

Stop before you fall Into the hole that I have dug here
فاكراني؟ أنا اللي في الحفره! شفتي طموحي بقي قليل ازاي لدرجة اني مش عارف لسه فاكراني!..

0 comments:

إرسال تعليق